خودتان سرطان پوست را بدون نیاز به پزشک تشخیص دهید

چهارشنبه 21 اسفند 1398
12:05
doctor

در این بخش روش ساده ای را برای شما آموزش میدهیم که خودتان میتوانید بفهمید که دچار این سرطان هستید یا خیر؟ درواقع شما دکتر پوست خودتان هستید و تشخیص این بیماری خیلی راحت است فقط کافیست چند دقیقه وقت بگذارید.

“سرطان پوست يکي از شايع‌ترين سرطان‌هاست که مي‌تواند باعث بدشکلي بافت يا حتي مرگ شود. با اين حال اين نوع سرطان تشخيص ساده‌اي دارد و در صورت تشخيص به موقع، مي‌توان از پيشرفت آن جلوگيري کرد…”

Image result for سرطان پوست


[ بازدید : 178 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

چه کنیم سرمان شوره نزند؟

دوشنبه 2 دی 1398
13:55
doctor

نتیجه تصویری برای چه کنیم سرمان شوره نزند؟

شما نمی‌توانید از ایجاد شوره‌ پیشگیری‌ كنید ولی‌ اگر به‌ توصیه‌های‌ زیر توجه‌ كنید می‌توانید احتمال‌ ابتلا به‌ این‌ مشكل‌ را كاهش‌ دهید:


[ بازدید : 132 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

فواید حجامت

پنجشنبه 2 آبان 1398
9:21
doctor

فواید حجامت. حجامت چیست؟ حجامت چه فوایدی دارد؟ فایده حجامت چیست؟ حجامت چه تاثیری دارد؟

حجامت یکی از اعمال بسیار مهمی است که نقش بسیار مؤثری در سلامتی انسان دارد و آن تحفه ای از طرف پروردگار متعال به پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) می باشد. حجامت یکی از مستحبات مؤکد است و در کلام ائمه معصومین (سلام الله علیهم اجمعین) تاکید فراوانی بر انجام آن شده است. در این مطلب قصد داریم به برخی از فواید حجامت اشاره کنیم.

به طور کلی ، مسائل زیر را می توان جزء فواید حجامت برشمرد ؛ هر چند که فواید حجامت ممکن است فقط منحصر به این موارد نباشد:

پیشگیری و درمان انسداد عروق و سکته های قلبی و مغزی

متاسفانه امروزه یکی از مشکلات جوامع بشری ، سکته های قلبی و مغزی می باشد. سکته های قلبی و مغزی عمدتا از انسداد عروق قلبی و مغزی ناشی می شوند. حجامت با پاک سازی خون و دفع مواد زائد آن به عنوان یک وسیله پیشگیری کننده از انسداد عروق قلبی و مغزی عمل کرده و نقش بسیار بسیار مهمی در جلوگیری از این سکته ها دارد.

کاهش غلظت خون و رفع مسمومیت های مزمن

غلظت خون بالا در بدن از جمله علل مهم بسیاری از بیماری هاست ؛ انجام حجامت منجر به کاهش غلظت خون و تصفیه آن از مواد ناسالم شده و در نتیجه در رفع بسیاری از بیماری ها از جمله مسمومیت های مزمن در بدن تاثیر مهمی دارد.

فواید حجامت


[ بازدید : 141 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

10 خارشی که شما هرگز نباید بخارانید + درمان خارش بدن

پنجشنبه 2 آبان 1398
3:12
doctor

خارش می تواند فرد را کاملا دیوانه کند، اما زمان هایی وجود دارد که خارش فقط باعث بدتر شدن آن میشود پس بهتر است احساس خارش را تحمل کنید اما دست به این کار نزنید چراکه وضعیت را خراب تر می کنید ، ولی در چه شرایطی نباید احساس خارش پوست را پاسخ داد و از خاراندان محل خودداری کرد؟ در ادامه این بخش از نمناک خواهیم گفت.

خارش-ناگهانی-بدن-نشانه-چیست


[ بازدید : 155 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

درد شکم کودکان را جدی بگیرید!

چهارشنبه 1 آبان 1398
13:18
doctor

زنگ خطرهای سلامت کودکان
یکی از نشانه های والدین خوب سلامتی فرزندان شما است.زیرا بدن کودکان هنوز در حال قوی سازی سیستم ایمنی خود است.ممکن است آنها اغلب اوغات بیمار شوند و مراجعه به پزشک به یکی از کار های روزانه شما تبدیل شود.


اگر فرزند شما از یک بیماری شدید و یا جدی رنج میبرد، نگرانی شما ممکن است با یک احساس درماندگی همراه شود، که با کلمات قابل توصیف نیست. مشکلات جزیی مانند عطسه و سرفه کردن و یا یک تب خفیف دلیلی بر این نیست که کودکتان را نزد پزشک ببرید.

اما بعضی وقتها تشخیص اینکه بعضی نشانه ها حکم می کنند که باید با پزشک تماس بگیرید یا نه، سخت خواهد بود به همین دلیل حائض اهمیت است که شما برای معاینه علائم بیماری که ممکن است تشدید آنها باعث جدی شدن بیماری شود به پزشک مراجعه کنید؛ حالات و تغییراتی در سلامت کودکان که نگران کننده هستند را در ادامه این بخش از نمناک می خوانید.



[ بازدید : 139 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

14 ماسک عالی مخصوص “روشن شدن پوست صورت

سه شنبه 30 مهر 1398
14:03
doctor

روشن شدن پوست صورت با این ماسک های قوی خانگی

رنگ پوست به هیچ وجه ، معیار مناسبی برای اندازه گیری زیبایی نیست. اما هنگامی که به مرز 20 سالگی میرسید، متوجه میشوید که پوستتان در حال تغییراتی است.رنگ دانه ها ، لکه های تیره ولک ها شروع به ظاهر شدن میکند. و به نظر میرسد که قصد ماندن دارد. در چنین مواردی هر چه زودتر اقدام کنید بهتر است. در ادامه این بخش از سلامت پوست و موی نمناک تعدادی ماسک برای شما معرفی کرده ایم که باعث پاک شدن لکه های پوستی و روشن شدن آن و برگشت تن پوست به میزان طبیعی آن میشود.

ماسک-ضد-لک-قوی



[ بازدید : 130 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

علل عقب افتادن پریود در زنان ! چه زمانی باید نگران باشم؟

دوشنبه 29 مهر 1398
10:39
doctor



چه زمانی باید با عقب افتادن پریود نگران شویم؟

عقب افتادن عادت ماهانه واقعا در زنان استرس ایجاد می کند اما این مشکل در برخی از مراحل زندگی کاملا رایج است ؛ زمانی که عادت ماهانه دیر می شود اولین چیزی که به ذهن می رسد این است که باردار هستید. با این حال، این تنها یک احتمال است. اما همیشه عقب افتادگی عادت ماهانه به این معنا نیست که حامله هستید نظریه ها نشان می دهد سیکل قاعدگی یک زن 28 روز طول می کشد و این زمانی است که باید بین دوره ها بگذرد.


[ بازدید : 144 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

احتمال ابتلا به دیابت نوع ۲ در افراد بلند قد کمتر است

يکشنبه 21 مهر 1398
22:53
doctor

نتیجه تصویری برای دستگاه اندازه گیری قند خون


به گزارش سلامت نیوز به نقل از شفقنا، طبق مطالعات صورت گرفته هر ۱۰ سانتی متر ارتفاع اضافی قد، ۴۱٪ خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ در مردان و ۳۳٪ در زنان را کاهش می دهد.

به نظر محققان رابطه معکوس بین خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ و قد می تواند به دلیل کمبود چربی در کبد و عوامل خطرزای قلبی-متابولیک مطلوب تری باشد، به ویژه چربی های خون، آدیپونکتین و پروتئین واکنش C


[ بازدید : 137 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

دلایل بروز چاقی در کودکان /توصیه به والدین

جمعه 19 مهر 1398
17:19
doctor

دلایل بروز چاقی در کودکان /توصیه به والدین


مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: هدف از مبارزه با اپیدمی چاقی در دوران کودکی رسیدن به تعادل انرژی است که می‌تواند در سراسر عمر فرد مؤثر باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا عبداللهی، در خصوص چاقی و اضافه وزن در دوران کودکی: افزود امروزه چاقی، یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که گریبان گیر جوامع مختلف شده است. طی دو، سه دهه‎ اخیر، میزان شیوع چاقی در بین کودکان در حال افزایش بوده و این روند در کودکان ایرانی نیز قابل مشاهده است.



[ بازدید : 106 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

مهمترین ویژگی بیماری «صرع» چیست؟

چهارشنبه 17 مهر 1398
21:02
doctor

نتیجه تصویری برای صرع


متخصص مغز و اعصاب با بیان اینکه علت دقیق بروز بیماری صرع مشخص نیست،گفت: افراد دچار بیماری صرع با مصرف دارو می‌توانند ازدواج کرده و زندگی معمولی داشته باشند.

مجتبی زارعی، متخصص مغز و اعصاب درباره «بیماری صرع»، اظهار داشت: صرع بیماری بسیار قدیمی است و اکثر مردم از دیرباز به نوعی آن را می‌شناختند و آنچه مردم بیشتر می‌دانند این است که فرد دچار صرع، از هوش رفته و تشنج می‌کند.


[ بازدید : 117 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پزشکی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]